Σταθεροποίηση μεγεθών στο εξάμηνο, με τη διοίκηση να προβλέπει ανάκαμψη της αγοράς στο τέλος του έτους.
Η CEO της Ελαΐς Unilever, Ηρώ Αθανασίου
Τα σχέδιά της για μεταφορά της παραγωγής και άλλων προϊόντων από το εξωτερικό στην Ελλάδα παρουσίασε χθες η Ελαΐς Unilever, η οποία την τελευταία εξαετία έχει επενδύσει πάνω από 250 εκατ. ευρώ στην ελληνική αγορά. Ήδη από τα τέλη του 2012 έως και τον Μάρτιο του 2013 η εταιρεία “μετέφερε” στην Ελλάδα την παραγωγή 110 κωδικών – προϊόντων του ομίλου που παράγονταν στο εξωτερικό. Όπως δήλωσε χαρακτηριστικά η πρόεδρος της εταιρείας Ηρώ Αθανασίου, στο πλαίσιο παρουσίασης των δράσεων για την αειφορία, είναι σε ανοιχτό δίαυλο με τα κεντρικά της πολυεθνικής, συζητώντας το ενδεχόμενο μεταφοράς και άλλων προϊόντων πέραν των 110 κωδικών που ήρθαν πριν από δύο χρόνια. Ωστόσο το εγχείρημα δεν είναι εύκολο, όπως σημείωσε η κα Αθανασίου, γιατί κάτι ανάλογο επιδιώκουν και άλλες θυγατρικές του πολυεθνικού ομίλου.
Τα πρώτα 110 προϊόντα πριν τη μεταφορά της παράγωγής τους στην Ελλάδα παράγονταν για λογαριασμό της Ελαΐς σε τρίτες εταιρείες, ενώ συνολικά το 70% των κωδικών τροφίμων που διαθέτει στην εσωτερική αγορά παράγονται στη χώρα.
Στα σχέδια της Ελαΐς περιλαμβάνεται η επέκταση του προγράμματος συμβολαιακής καλλιέργειας στο ελαιόλαδο, στα πρότυπα αυτού που τρέχει ήδη με παραγωγούς τομάτας στη Γαστούνη Ηλείας για τα προϊόντα Pummaro. Επιπλέον, προτίθεται να διατηρήσει τις προσφορές αλλά και να εστιάζει στη μείωση του λειτουργικού κόστους. Στο σημείο αυτό, η κ. Αθανασίου ανέφερε ότι από την αρχή της κρίσης έχει μειώσει 11% τις τιμές της μεσοσταθμικά, ενώ ταυτόχρονα κυκλοφόρησε τη σειρά οικονομικών προϊόντων Ελαΐς, την οποία σκοπεύει να διατηρήσει για όσο διάστημα οι καταναλωτές την προτιμούν.
Η επικεφαλής της Ελαΐς, τέλος, ανέφερε ότι στο α’ εξάμηνο του 2014 παρατηρείται σταθεροποίηση των οικονομικών μεγεθών της εταιρείας, τονίζοντας πως είναι πλέον έτοιμη να εκμεταλλευτεί στο έπακρον τις ευκαιρίες που θα δημιουργήσει η επιστροφή της οικονομίας σε τροχιά ανάπτυξης. Πέρυσι η Ελαΐς επέστρεψε σε κέρδη ύψους 4,5 εκατ. ευρώ από ζημίες το 2012, ενώ οι πωλήσεις της αυξήθηκαν κατά 4,9%, στα 483 εκατ. ευρώ.
Πηγή: newmoney.gr